TukAr - tUKaR LInk aNdA

21 October 2010

Apit - Dilamun Rindu (kod gitar)

Apit - Dilamun Rindu


Dm                  G#m
Mengapa ketika bila aku sndirian
C                        F 
Terkenang kenangan waktu kita bersama
Bb                       A            Dm
Pilu rasa hati bila engkau tiada disisi.

Dm                     G#m
Indah waktu itu bila engkau disampingku
  C                  F 
Seakan dunia milik kita berdua
  Bb                  A                Dm
Kini kau tiada hanya aku... dilamun rindu.

Bridge:
C                 F
Mengapakau menghilangkan dirimu...
C                F
Katakanlah salah ku 
F    G#m                       A
Sehingga... kau hancurkan hidupku... Oh..oh..

Chorus:
       Dm 
Berikanlah kesempatan
       G#m
Untuk aku menjelaskan
        A
Agar engkau kan fahami
         Dm
Apa yang telah terjadi 
          Bb                Dm
Tak perlu kau meragui ketulusan hati ini 
       A                Dm
Kerna aku disalah mengerti.

        Dm
Tidak pernah pun terlintas
       G#m
Untuk aku menduakan
         A
Kerna ku telah berjanji
        Dm
Cinta kita kan abadi
          Bb
Tak perlu kau mengkhianati
           Dm
Cinta yang luhur dan murni
    A                    Dm
Di atas tomahat orang lain.

No comments: