TukAr - tUKaR LInk aNdA

13 October 2010

MY RELATIONSHIP STORY

Hye...korang ley panggil aku mike..
kali ni aku cerita about diri aku plak....dengan sapa aku penah couple,knapa break and more..

Firstly aku nk bgtaw yang actually aku ni a happy go lucky person,open minded,but noty skewt la...waktu zaman skolah dlu,mmg aku agak mesra gak la..SPM dlu aku dpat pown skewt je dlm 4a je..then aku masuk matric kat Pahang..dua tahun aku kat sana..tp malangnya aku xpass matric..pointer rendah..then aku msuk UMP wat diploma kejuruteraan mekanikal and now aku in second year da..
Lepas aku fail matric dlu,aku jd pendiam gila..nk tegur orang pown rase segan..xtaw la kenapa..
Itu lah serba sedikit sal diri aku..

Now,kita terus sal main topic kita..
Aku first couple ngan junior aku kat school dlu..muda dua tahun dari aku...nama dye Sara...memg aku sayang si Sara ni,tp lepas 4 bulan aku on ngan dye aku dpt tau dye ade affair ngan someone tp aku xtaw r sape..then kitaorg break..tp mase tu aku xkisah sgt sebab aku pown ade affair ngan gurl lain..huhuhu..
After about a month break,kitaorg couple blk..tp xtahan lama..just about 3 month je..Yang aku xley lupa sehari lepas kitaorg break tu aku jumpa dye ngan member baik aku tgh dating kat supermarket..mmg terkejut gila aku...member makan member rupanya...
                                                                      ( SARA )

Then,second time aku couple is masa aku matric..actually girl ni ex-gf mmber aku...aku pown xpnah jumpa gurl tu sblum ni...just dgr rumors dr member2 je..
One night before final exam,an unknown number call aku....aku accept la..

aku : "siapa ni?"
caller : "kawan"..
aku : "kawan yang mane eyh?boy or gurl?"
caller : "gurl..nk kenal ley?"..
aku : "boleh je..tp nama sape?"
caller : " pggil je kin"
aku : "owh..mne dpt no ni?"
caller : "dr kawan u..hasmira(bdak ni classmate yang aku penah try usha).."
aku : "ok..."

Tiba2 talian putus..habis kredit agaknya...then kitaorg just msj je...Kin ni ty aku mcm2..da ade gf lum,and smua soalan wajib r..huhuhu
Kin ni ngadu kat aku yang dye sakit kepala,dye takut xley jawab exam esok..so aku pown suh la dye telan ubat..tp katanya dye xde ubat..
aku pown suh la Kin ni tidur awal..aku ckp kat dye esok aku bg dye ubat lepas paper math...
Esoknya pas paper aku ajak member aku jumpa Kin...tp dye xnk..so aku g la sensorg je...aku pown bg la Kin panadol 4 biji,aku pesan kt dye pas mkn tidur terus..aku pown balik la hostel..smpai je hostel,member aku,Kakom ty aku watpe ngan Kin..aku pelik la mana dye tahu nama Kin...rupanya br aku tau yang Kin tu la ex-member aku,Adhar...aku pown story la kt si Kakom ni..

On the final day aku kat matric tu,Kin ajak aku jalan2..aku cuak gak takut si Adhar npk..nt dye ingat aku lak yg try usha awek dye...si Kin ngan Adhar ni break aku xsure kes ape...
So,ptg tu aku teman la Kin jln2...kitaorg just ronda2 kawasan matric tu je...
And on my birthday,aku propose r kat Kin ni..alhamdulillah dapat...lepas 3 bulan kitaorg couple,Kin buat pengakuan mula2 dye terima aku dlu sb nk blas dendam kat si Adhar ni..tp dye xsmpai hati lepas dye tgk aku ni jenis yg care bout someone...buktinya dye ckap yg aku bg dye panadol masa dye sakit,mlm2 aku tak tidur selagi dye xtidur...kita org couple xlama sb dye ada boy len lepas dye msuk UPM...walaupun aku sedih tp xguna sb dye da pilih jalan hidup dye...dekat 2 weeks emosi aku xstabil...
                                                                         ( KIN )

And now the story about my latest relationship..
Aku knal awek ni dr Facebook..kitaorg get to know each other...lupa plak nk bgtaw..nama awek ni Izzaty..
Mula2 kitaorg just bergurau,aku panggil dye darling and dye pggil aku sayang...tp upanya jodoh ade antara kitaorg...menda tu jadi kenyataan...aku pown couple la ngan zaty....Kitaorg happy sgt...dye manja ngan aku,understanding,mmg jenis aku suka r...tp right after aku sem break,kitaorg jd renggang...puncanya adalah masalah kewangan...aku xde duit nk beli topup tuk contact or msj dye...lama aku xcontact dye....then one day dye call aku mrh2...dye ty aku knapa aku wat dye mcmtu...aku pown explain la kat dye..but dye ckp aku bg alasan...xpelah,memang salah aku pown sb aku x cr alternatif lain nk contact dye...finally after 6 month and a day, dye minta break...aku ckp kt dye yg da byk kali aku ckp xnk break...but dye still ngan keputusan dye...katanya it is the best solution for both of us...walaupun berat hati aku,namun aku lepaskan juga...
after that moment,aku jd pelik...member2 aku smua ckp aku pelik...biasa la,org tgah down sb break kn..aku sayang sgt2 kat zaty ni...sb dye bg aku ape yg aku ingin dalam sebuah perhubungan...dye manja,memahami,baik hati,kadang2 je degil sikit..tp xpe sb sifat degil sikit dye tu la yg mewarnai kitaorg punya hubungan.....
                                                                       ( IZZATY )

Sampai sini je la cerita aku utk korang...

PS* 
"hargailah ape yang korang ada sebelum ia pergi ataupun diambil org.."

7 comments:

nieza said...

mat jiwang la.....uh ramai gle sbnrnye mamat ni cple....huh........

Anonymous said...

sabar r bro....
msg2 ade wat salahnya.....

BeruangBersayapBiru said...

huhu 3 je ke? =p

adhar said...

haha.. xpasal2 lak aku gak kena dlam hal nie.. siot jerk..

RUZILAN RUSLI said...

3 jew yg declare..yg len skandal jew..huhuhuhu

RUZILAN RUSLI said...

rileks bro...aku story menda btul...just for fun je story ni..

RUZILAN RUSLI said...

haha