31 October 2010

Top 100 Follower Contest

Photobucket



Kali ni sebagai blogger baru@junior,Souleater nk bagi korang semua chance nk menang award...Yelah nk menang award kat luar tu kan susah..tp kat sini senang je...huhuhuhu..syarat2 dye ade kat bawah ni..


  1. View blog souleater ni...( http://mikesouleater.blogspot.com/ )  
  2. Jadi follower blog ni..

Tu je syarat2 dia..senangkan...Souleater akan bagi award ni untuk 100 follower pertama..

so,mari lah jadi follower Souleater.. :) ..

Award akan dihantar selepas cukup 100 follower...:)


Jangan lupa ajak kawan2 sekali ye..hehek........



top 100


tag : Cik QiQi Cute , eyka , syaza







14 comments:

kela0t said...

cantik nyer award awk..sy da folo blog awk..

MiKe $ouLeatER said...

TRIMA KASIH SB FOLLOW...AJAK LA KAWAN2 LAEN FOLLOW GAK...:)

Aisyah AR said...

ye yeeee...sy follower ke 71!!! seb baik...lagi..fuh...

MiKe $ouLeatER said...

hehehek...cepat...peluang makin tipis...

:~:Budak Degil :~: said...

ala..asik award je...
bagi la coklat ke..blnje makan ke..ahahaha

MiKe $ouLeatER said...

tu je yg mampu wat masa skunk..huhuhu..next time br adiah len lak..

Eyka said...

tag n utk eyka kew??wah2~hehe:)

MiKe $ouLeatER said...

haah..tuk eyka la

Kami Gembira... said...

hii.. syer dah follow blog awk.. nanti ajk kwn yg lain..

MiKe $ouLeatER said...

THANX A LOT SB FOLLOW SOUL

fairuz said...

gua dah follow lame. ade peluang nak dapat nih. kih3

-gadiskaca- said...

ok,sy follow~~~

MiKe $ouLeatER said...

thanx sb follow...huhuhu

miyoshu212 said...

xdpt la award ni sbb da lebey 100..:/