TukAr - tUKaR LInk aNdA

18 September 2011

hatiku pedih....... :'(

malam ni gua sedih gila....gua xtaw pe salah gua...da puas gua explain,tp tetap gak isu ni timbul antara gua ngan dye...naik serba salah da gua jd nya...lau gua pilih kanan,nt org len kata gua sombong...lau gua pilih kiri lak,nt dye lak yg majuk ngan gua,nt dye lak yg sedih..gua xnk dye sedih....dye lah jantung gua...dye lah nyawa gua...gua sayang dye gila2....

masuk arini dah dua hari gua x tgk muka dye...wah,rindu tu xyah nk ckp lah...gua wat mcmni pun sb dye nk try apa jadi lau kitaorg xwebcam...sb gua sayang dye la gua turutkan...biar gua merana rindu dye xpe..asalkan dye bahgia...saat gua tulis entry ni gua tgah duk tgk bulan...bila gua rindu dye,gua tgk bulan...sb bulan tu cntik,comel mcm dye...terubat la sikit rindu gua ni kn..tp tetap xsama..gua nk tgk dye...

gua ase skrg ni mcm nk nek je kt tempat dye tu jumpa dye...hurm tp ape kan daya,keadaan menghalang gua buat mcmtu...hurm...

mlm ni lak jadi satu kes...ptg td gua msj2 ngan dye...tetiba ngah msj tu gua tertidur lak...kul 10 lebih br bgn...dlm tgah mamai tu gua diajak pegi dewan men badminton,so kelam kabut trus sambar fon n g dewan...xterfikir lak nk tgk skrin fon tu...tetiba tgah gua men badminton tu,fon gua bunyi...tgk2 my baby kol...tp gua xangkat la coz tgah men kan..then habis set tu gua kol dye..suara dah len da gua dgr..hurm...

td gua try la pujuk dye..tp xberjaya gak...hurm...gua bkn sengaja nk wat mcmtu..tp xpelah,gua xmarah or salahkan dye...sb tu smua salah gua kan..

baby,andai kata baby baca entry ni,i nk bgtaw u yg i mintak maaf sangat2...i xsengaja nk buat mcmtu...i hope u understand me...and i nk u tau yang i memang sayang u sangat2...xde org len bley ambil cinta i dari u.....bila u baca ni n lau u maafkan i baby,plis call me...i really miss u...miss sgt2...

mlm ni i nk stay kt luar je tgk bulan smbil bayangkan u teman i...u tdo la kay..rest elok2...i sayang u sgt...miss u baby....

No comments: