TukAr - tUKaR LInk aNdA

17 September 2011

IT'S ALL ABOUT MY SWEETHEART

Assalamualaikum,
pada korang yang belum kenal aku,nama aku MUHAMMAD RUZILAN BIN RUSLI...dlu single,tapi skrg da berteman..haha..poyo je kan aku ni..haha...ape celup kan(ayat hantu bonceng)..hahaha...

Entry aku yg ni aku nk story pasal awek aku ni...aku sayang sgt awek yg sorang ni...huhu..entahlah,aku xtaw nk ckp mcmne knapa aku syg sgt dye ni...slama aku kaple,dye ni la yg aku syg gila...n ase syg dye kat aku pun ku dpt rasa...romantik kn..hahah..

dye ni suka ckp aku ni npk mcm samseng lah,muka ganas la..mcm2 ag.huhu..but i still love her so much...dye ni kuat jeloz btul...huhu..td pun smpai nk gaduh sb dye jeloz sgt i..hihihik..but i mengalah je,coz i tkut hilang dye...

my sweetheart ni ade lesung pipit taw...tu yg mahal tu n yg lesung pipit tu lah yg tawan hati i...haha....one thing yg i akan ingat smpai mati nk taw tak apa?haha...one day ni,i terus terang kat dye yg i ada sakit...da 9 taun sakit....then u all taw pe dye buat? dye trus search info sal sakit i tu...
dye carik cara nk ubatkan sakit tu,punca2..smua lah....mase tu i ase nk nangis dah...terharu gila ade org care so much about me...selain my family,xpernah ade org care about me mcm dye...

hari ni dye kluar,so sikit la mse tuk dye luang ngan i...i really miss her right now...nk webcam,dye xnk..penat b keluar..huhu...xppelah,i tahan rindu ni salkan my muchuk happy...huhuhu...

i think i da jumpa my true love...huhu...korang smua doa lah i ngan dye kekal kay...thanx taw...
so NUR IZATUL AZRINI BINTI AZMIN, thanx coz u trima i seadanya...n thanx coz u buka pintu hati u utk i...n i nk pesan kat u,jagalah hati i yg ada kt u tu kay...dalam dada i ni xde apa2 da...cme tinggal tulang je...i da bagi smuanya tuk u...huhu...

i will love u 4 ever okay..i hope u pun sama...

kenapa i syg u :

1.u ade lesung pipit...huhuhuhu..
2.u care so much bout i..
3.u pandai jage hati i...
4.u kiut sangat ..
5.kaki u kn slim..(perli ni..huhuhu jgn marah tau syg..)
6.u pndai men gitar..lepas ni ley la wat lagu kt i...
7.u xpnah lawan ckp i,(contoh2 isteri misali...)
8.u syg i sgt2..(i pon mcmtu jugak)
9.u minah skuter..(i lak mat rempit..hahaha..kira matching la)
10. u bek ngan i,slalu miss i..slalu contact i..huhuhu...i syg u sgt2....LOVE U SOOOOO MUCH..

pesan i utk u :

1.try to pertahankan cinta kita ye syg..
2. jgn tinggalkan i
3. take care diri u,i jauh..lau dkt da lama i jaga u...
4. jgn la diet je..nt sakit lak...i risau lau u skt...
5. rock slalu taw..well,u kn rock.... yeah2...hahaha
6. pandai2 la bawak diri u tu..u lak kat bandar besar..mcm2 hal da jd skrg i tgk kt berita..isau i..
7...ingat i slalu kay...emmmuuaaaahhh

okay,sampai sini je cerita i about her....nt lau ade kenangan kitaowg,i update kay...huhuhu...
love u so much muchuk..emmmmuuaaaghhhhhhh..

No comments: