28 April 2011

10 KEISTIMEWAAN LELAKI YG PEREMPUAN PATUT TAHU...

1.Kalau lelaki kata: oklah wak, kita sembang lain kali yek      
   Maknanya: memang kami bz pon.takde nk kias ape-ape.     
2.Kalau lelaki kata: tak pe, saya tak kisah.     
   Maknanya: memang kami tak kesah pon sebenarnye.takde nk perli or sinis-sinis.      
3.Kalau lelaki kata:  kita kawan aje lah ekk..saya memang suka kat awak tapi saya suka sebagai kawan je.      
   Maknanya: sebab lame sgt bkawan.dah tbiase.so,x leh nk develope feeling more than a friend.takde sbb laen.mase  nak dulu,korg yg      
                      jual mahal sape suruh kan.sori la ea.      
4.Kalau lelaki kata: eh....u call ekk?sori.ttdo td.     
   Maknanya: ye,memang kami tdo pon.      
5.Kalau lelaki kata: lain kali je la kita keluar, i bz la sekarang ni...nanti i free i call u, kay?      
   Maknanya: kami ade byk keje yang tertangguh.tolong la pham.jgn la pk -ve sgt.ape pon yg kami buat,utk future.      
6.Kalau lelaki kata: i sebenarnya tak la memilih sangat.     
    Maknanya: mmg kami tak memilih pon.kami pilih perempuan yg sedap mate kami memandang je.x semestinye kene  lawa.      
7.Kalau lelaki kata:i tak kisah penampilan u macamana pun.     
   Maknanya: jangan la mekap sgt doe.pnat nau tggu.      
8.Kalau lelaki kata: lain kali kita keluar lagi ekk? i kena balik cepat la...ada hal..      
   Maknanya: memang lepas ni aku nk lg keluar ngan kau.      
9.Kalau lelaki kata: saya suka perempuan yg mcm ni...mcm tu..bla...bla. ..bla..      
   Maknanya: saya tipu je.saya tak kesah pon.lelaki tak detail nk pilih ape2 pon.saje nk bg awak mrajok.sbb awak somel ble    
                      mrajok.kihkihkih ATAU kami mmg amik berat pasal kecantikkan awek kami..      
10.Kalau lelaki kata:u keje kat mana? as what?       
     Maknanya:mintak-mintak la keje biase2 je.kalau keje besau.taste pon besau gak.hantaran besau.demand musti tggi pnye.nk jage  
                       standard la kate kan.        

 *punye la senang nk pham ayat lelaki.direct je kan.so,jgn pk bukan-bukan ea.tata

5 comments:

cik CT said...

mungkin ade yg tipu kot kt cni kan...x sume lelaki mcm ni..maaf,just nk share pndapat je.

MiKe $ouLeatER said...

eh nothing la...bgus gak dpat dgr pendapat org ni...ley wat rujukan nt..huhuhu

Cik Elya said...

salahh !

kucing said...

laki memang istimewa

MiKe $ouLeatER said...

hahaha..maybe la istimewa...i xnk komen lebih2..tkut ade yg terasa lak nt...