TukAr - tUKaR LInk aNdA

23 November 2011

AKU PLAYBOY..????

tapi tu la yang aku rase nak tulis malam neh.. skang neh enn bila sumone tanye aku en 
"who are you?" 
seyes aku nak jawab saya seorang 
PLAYBOY.
macam gempak gile babi kan kan..
sebab die kan sepanjang hidup aku la..kat mane2 aku pergi mesti ada orang yang akan panggil aku macam tu..dari kecik sampai la skang.. aku rase aku la satu-satunya playboy yang xde awek.. pelikk gak uhh..tapi aku xsalahkan diorang sebab diorang ade hak nak judge orang len bdasarkan kaca mata mereka. :) actually enn aku xde ar pilih nak jadi macam neh ohh..aku seyesli seorang yang memang setia gile babi nak mampus la..

Mesti korang nak tau nape aku pilih jadi Playboy *sangatla playboy*.

Normal alam la bila lelaki  betul-betul suke kat sumone mesti ar wajib lelaki ni secara totally automatically memang akan pay attention kat girl tuh even time die bz sekalipon. Even masuk tandas pon xboleh nak tinggal fon takut reply meceg lambat*aku je*. Kalau boleh setiap masa kita nak die ada untuk kita tapi xde ar sampai masa tidor pon nak sama *jaga batas*.Cume biasa la kadang2 kan bila orang yang kita sayang tuh xpenah nak cuba hargai or at least memahami kita terpaksa la kita pandai2 undur diri enn ;)pastu ade lak gurl len yang ade masa untuk kita , mesti la kita approach yang boleh memahami kita kan..  

Bukan pe sebabnya pompuan neh enn nak kita kaum lelaki je jaga hati diorang- xboleh kuar n orang laen lah..borak n gurl len xboleh..meceg apatah lagii!! tapi diorang pulak xpenah pulak kesah pasal perasaan bf die bila bf die tgok gambar2 diorang kat mane2 laman sosial *skang femes FB* dengan laki len. Kalau  pulak bf die tgur gambar diorang n laki len nanti diorang cakap laki kuat jeles la..ego la..kuat marah la..Yang aku xbolehh blah nye kan bila kita dah buat everything dah kat sumone tuh die keep pushing us to do more pastu last2 kita xdapat pape pon. Kitorang sebagai laki en xharap pon gf2 nak bagi sepenuh masa or phatian kat kita orang tapi at least tunjuk la sikit appreciation ek *just bagitau apa yang laki2 rase je.

Pastu ade jenis pompuan yang da tau ade bf, sebukk je nak approach laki len..bukan pe, berdasarkan pemerhatian aku la, ape guna doh bf ko ade untuk kau lau ko duk approach laki len..laki bukan kayu doh- even laki neh cakap die xkesah gf die rapat n sape2 pon tapi dalam hati die xda sape tahu..sebagai laki enn bagi aku la bagi terbaik untuk pompuan yang aku sayang tu la ke-utamaan yang terpaling utama lah walaupon mende tuh wat diri aku t sendiri terluka tapi Insya-allah bila tengok gf kita gembira hati terluka tuh da xde kot :)

Satu sifat laki yang aku respek, lau die nampak awek die n orang len en.. die wat rilek je..kontrol kacak even dalam hati sumpah seranah.. lagi best lau bestfren laki tuh yang tegur nape gf die kuar n laki len laa..die akan tetap backup gf die..

2 comments:

Anonymous said...

tu la silapnye ppuan.. nk laki je phm dorg.. tp prasaan laki sape yg nk jge..

Anonymous said...

btul2