TukAr - tUKaR LInk aNdA

28 November 2011

BESTFRIEND..??

BEST FRIEND....
one word yang biasa kita dengar...yang smua org ada..mlm ni aku nak share ngan korang sape best friend aku sepanjang hidup aku sampai skrg..untill now aku still anggap dye best friend aku...
aku mulakan dgn yang jantina perempuan dulu kay...
dye ni aku start kenal dr F1..classmate aku..mula rapat sebab aku slalu pinjam fon dye men game snake tu..biasalah fon 3310 kan..then start la kitaowg kawan...F1,F2,F3 satu kelas ngan aku...kitaorg mkin rapat masa F3...every problem aku share ngan dye...dye pon sama...mmg aku rasa dyelah tulang belakang yg slalu bg smgt kt aku..gurau2..lepak2..penah skali tu dye bergurau ngan aku kt kantin,taw pe dye buat?dye curah air kt sluar aku..pergh..basah siot...dua jam nk kering...tp pas nek F4,da lain kelas..n now dye kat luar negara sb study...lama da xjumpa...miss gila nk jumpa dye..huhu...THARA AZIZ ,if ko baca menda ni...aku nk ko tau yg ko lah best friend aku smpai kiamat..huhuhu...

now aku citer sal yg lelaki lak kay...aku knal dye ni pon mse F3,dye ni gila2 sikit..korg tau x,masa F1 aku aselah,dye boleh ambil lampu kalimantang tu n men lawan pedang starwars ngan classmate dye..hahaha...gila kan?
then nek f4 aku rapat ngan dye...sb classmate..kitaorg slalu la merayap kt skolah sb mls msuk kelas..hahaha...pegi tandas jauh2...duduk blok depan,tp pegi tandas blok ujung pagar..haha...smpai dekat 30 minit pegi tandas..smpai GPK HEM mark kitaorg ni..hahaha..
harini lak,aku buat keja gila lg ngan dye...merayap dlm shopping complex cr awek..dekat 3 jam kitaowg merayap..tp xdpt gak awek..haha...last2,kluar dr shopping complex n lepak tepi jalan cuci mata smbil usha awek sb da xlrt nk jalan..hahaha...best friend aku yg sorg ni nama dye shafiq zaki..atau lebih dikenali dengan nama PECO...haha..PECO,ko mmg best la..aku hargai persahabatan ko..thanx bro..

1 comment:

Anonymous said...

kahkah. maca gampang bahan aku. haha. takpe. minggu depan kita ejas awek sampai dapat! ahha.